Oblíbené filmy (10)
Buď v klidu (2005)
Nebudu lhát, tenhle film zbožňuju, není tu třeskutý humor, ale zase se tu nezvrací (což se u amerického filmu jen tak nevidí) není tu akce plná přestřelek a zpomalených záběrů, ale ani se člověk nenudí. A nehraje roli hvězdné obsazení (i když co si budeme říkát, kolikrát ještě uvidíme Johna a Umu tančit? a Black Eyed Pease ve stejném filmu s Aerosmith taky neuvidíte) Tak v čím si ten film zasloužil 5 hvězd? Páč je to Pohoda!! Žádnej stres, nic, hudba, příběh, relax! Na tenhle film se může podívat úplně každý. Jen se rozvalíte do křesla a necháte se unášet. ZBOŽŇUJU TENHLE FILM!!!
Taxi (1998)
Neuvěřitelná jízda :) od začátku do konce mě táhnnul Daniel a jeho skvělý nadhled Francií která je pro něj jen hřištěm a i když se to samé nedá říct o jeho osobním životě, nakonec se vždy ukáže že není žádný problém který by nešel vyřešit rychlou jízdu v Peguotu.
Avengers (2012)
Kde jednotlivci pokulhávali, Avengers vše zpraví, vše do sebe prostě mělo zapadnout, a upřímně je mi líto průvodních filmů spíchnutých horkou jehlou, sloužící jen k představení hrdinů (a jejich protagonistů) všem divákům. Výsledkem je ale Neuvěřitelně graduící akce, téměř bez hluchého místa, s dostatkem WOW momentů. Konec ala "skrytá hrozba" trochu zamrzel, ale to na celkověparádním dojmu nic nezmění. BTW, nepřijde vám kuriózní, že po tolika marvelovských filmech, je první krvavé kopí až v tom, který režíruje Disney? :D
X-Men 2 (2003)
Po představení x-menů v prvním díle, jsou nyní hrdinové připraveni jít přímo do akce. Příběh je temný, akce je víc, postavy jsou zajímavější a je jich víc. Škoda jen že všechny postavy nedostaly dostatek času, i tak je to ale výsledek výtečně odvedené práce.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
úžasná jízda! originální, neotřelé nebojí se inovací mísení našeho reálného světa ss něčím naprosto šílený :D moc rád bych na konci vhodil další čtvrťák!!!
Dannyho parťáci (2001)
Mám moc rád zlodějské filmy a Dannyho Parťáci patří mezi nejlepší a mé nejoblíbenější, protože když se dostaneme přes shánění a analýzu, je zatraceně uspokojující jen se opřít a sledovat jak přehnaně komplikovaný plán vychází krok po kroku.
Temný rytíř (2008)
Neuvěřitelné, nic moc jsem od toho nečekal, možná právě proto jsem po celou dobu trvání filmu nevycházel z údivu. Na jednu stranu si říkám, že by se mělo v nejlepším přestat, na stranu druhou jsem zvědavý, jak si režie poradí s dalšími padouchy.
Blbec k večeři (1998)
Genialita sama, celý film se odehrává v jedné místnosti ale humor je naprosto geniální. můžu jen doporučit.
Saw: Hra o přežití (2004)
Jedna místnost, dva lidé, jejich svědomí a vůle přežít. Ano je to trochu krvavější a někomu se může udělat krapet šoufl z několika málo scén. Zápletka s Jigsawem je téměř neexistující. Tenhle film je jen o tom aby se každý jeden z nás zeptal, "Dokázal bych to. Vážím si dost svého života, nebo života svých blízkých" Vše okolo jen olej do soukolí.