Poslední recenze (184)
Rychlá rota (2022)
Proč jedna krysa je animovaná a druhá vycpaná??? Dopadlo to ještě dobře pač to mohlo dopadnout o dost hůře. Za mě Sonic dopadl na výbornou o proti Chip 'n' Dale: Rescue Rangers škoda. 2.5*
Ambulance (2022)
Určitě si to nezaslouží * či ** pač kamera, hudba, přestřelky a automobilová honička tu pracovala na výbornou. Sice nějaká minulost údajně nebezpečné rodiny s 37 úspěšných bankovních přepadení tu absolutně nehraje roli. Dost tu se láme postupem časem osudy několik postav i kartel, ale Míša tu zase chtěl narvat do 136 min nemožné. Za mě to dobře graduje od půlky filmu kde se vše rozplétá a hlavně akce nabírá tempo a zároveň upadá tak jako když srdce tepe na horu a dolů kde emoce i v diváka vyvine tempo za mě 3.5* ....
Zpívej 2 (2021)
Po delší době se musím vyjádřit a musím uznat, že tohle mělo šťávu a tu správnou energii. Opravdu to gradovalo jak příběhem tak i postavami. Sice to bylo opět předvídatelné, ale od začátku vás to chytne a pustí až na konci kde to opravdu po celou dobu neztrácí tempo, ale spíše to rotuje nejdříve dolů a nečekaně na poslední chvíli to vystřelí a to ne jednou. Chytlavé písničky pop hudby a ty songy i animace jsou fresh. Je to lepší jak jednička i když ta originalita z jedničky je fuč, ale určitě to chytne děti i dospělí.....