Oblíbené filmy (7)
Amélie z Montmartru (2001)
Kmotr (1972)
Hořký měsíc (1992)
Geniálna trpkokontroverzná psycholahôdka!
Spalovač mrtvol (1968)
Annie Hallová (1977)
Spalující touha (1999)
Sex a Lucía (2001)
Áno, presne ten typ filmu, ktorý si pozriem aj 10 krat, hlcem každučkú scénu ako "tenkrát poprvé", dojmem sa, plačem, teším sa...Je to film na ktorý neviem a ani nechcem zabudnúť...