Poslední recenze (87)
Matrix Resurrections (2021)
No , tak já jsem se konečně odvážil , a kouknul jsem se na poslední i když zatím s nejhorším hodnocením , na 4. díl Matrixu . No a upřímně když u svých recenzí píšu že moc nevím co si mám myslet, tak tady to myslím opravdu vážně , protože mi i chvilkami připadalo že film na mě působí jako dokument nebo dokonce jako parodie na celou sérii Matrixu. Když jsem totiž dokoukal třetí díl , tak jsem byl rád že všechno "dobře " dopadlo , jenže tady v podstatě všechno začíná úplně od znova a zároveň jsem některé věci moc nepochopil . Takže v podstatě je pro mě čtvrtý díl tak nějak nepotřebný , na druhou stranu, jsem se na film docela rád díval a užil jsem si ho .Některé bojové scény byly totiž fajn a to stejné s některými postavami . No prostě to tak nějak celkově újde ale určitě bych se bez čtvrtého dílu dokázal obejít :) 4 hvězdy 65%
Eldorádo (2000)
No opět moc nevím co si mám pořádně myslet . Musím dát pochvalu za super animaci a super prostředí a muziku ,jenže to je asi tak všechno co mě napadá dobrého. Některé postavy mi byly buď nesympatické nebo mi přišly divné a, příběh mi přišel takový trochu divný , ale naštěstí taky trochu zajímavý, i když se v podstatě příběh motá kolem toho jak Španělé vykradou nějakou prastarou civilizaci ,no a to není úplně moje nejoblíbenější téma. I přesto všechno , je to celkem fajn podívaná. 4 hvězdy 70%
Sindibád: Legenda sedmi moří (2003)
Celkem povedený animák který podle mě chvilkami pobaví ale podle mě to chvilkami , byla i celkem nuda . Avšak jestli mi přišlo na tomhle filmu něco docela zajímavého , tak je to animace , která je v podstatě chvilkami doopravdy kreslená 2D a chvilkami se tam objevuje i 3D . Tohle si vzpomínám že jsem viděl málokdy např. u filmu Chip a Dale Rychlá rota ale u nich se mi tolik nelíbilo . No a jak jsem říkal všechno ostatní celkem újde :) 4 hvězdy 70% P.s padouch byl asi ze všech postav nejpovedenější.
Poslední deníček (2)
Kino 1
Planeta Země 3000 -20.díl Kambodža -kino Světozor