Poslední recenze (106)
Sněhurka a lovec (2012)
nějaké triky a scény pěkné... ale jinak.... vůbec mě to nikaj nezaujalo. Možná bych se ani nedodívala, ale co kdyby se to nakonec ještě rozjelo....
Top Gun (1986)
no jo na tu dobu - super film, teď zpětně bych to asi nedala - ale "Maverick hlásí průlet" zlidovělo :D
Chlupatá odplata (2010)
to se prostě nedalo - cca 15 min - a to jsem se nutila chvíli dívat!!!