Reklama

Reklama

Přátelská rodina se přestěhuje do luxusní čtvrti. Jonesesovi mají lepší vztahy a rodinné návyky, než kterákoli rodina ve městě. Jediný problém je, že oni vlastně nejsou rodina, ale zaměstnanci tajné marketingové organizace… Absolutně dokonalá rodina se přestěhuje do luxusní čtvrti na předměstí. Jejich noví sousedé jsou jimi nadšeni a Jonesesovi mezi ně hladce a přirozeně zapadnou. Tedy do té doby, než je potká náhlá tragédie a oni musejí přehodnotit své životní priority. Steve (David Duchovny) a Kate Jones (Demi Moore) mají vše, co by si manželský pár jen mohl přát: jejich děti, Jenn (Amber Heard) a Mick (Ben Hollingsworth), jsou inteligentní a zároveň atraktivní, žijí v bohaté čtvrti a jejich krásný velký dům je plný prvotřídních věcí. Nedávno se Jonesesovi spřátelili se svými sousedy, Larrym (Gary Cole) a Summer (Glenne Headly). Jenže nic není takové jaké se zdá. Když se na Jonesesovi podíváte blíže, začnete mít nepříjemný pocit, že něco zlověstného číhá hned pod povrchem. Až když musejí čelit nečekané katastrofě, ukáže se, kým ve skutečnosti jsou. (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (352)

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Další film jež se řadí do kategorie těch, z nichž se mi chce zvracet a dělá se mi z jejich obsahu fyzicky i psychicky nevolno. Hodně to sráží dost kýčovitý a v kontextu se vším předešlým naprosto debilní a zbytečný závěr. Americký film ale holt prostě musí skončit „šťastně“, ať už to působí jakkoliv trapně, podlézavě a nechutně. Reklama, reklamní a PR průmysl je špatný obecně, k tomu není potřeba navlékat na něj zlomyslné berličky jako že přivádí lidi k sebevraždě a kurví mezilidské vztahy, špatná je již samotná podstata daného problému, ne jeho následky. Demi Moore je dobrá herečka, k tomu velmi krásná i navzdory věku, který na ni jde vidět. ()

Ajinka126 

všechny recenze uživatele

Parádní příklad marketingové manipulace. Asi to navrhnu do svojí diplomky :).. Ale abych se marketingu zastala, tak to není jen o tom oblbnout lidi, aby jako ovce slepě nakupovali. A tady je skvěle nasimulované, jak to zblbne i lidi, kteří v tom dělají.. jako u nás v Brně už snad není týdne, kdy by u nás ti otravní příživníci nezvonili a nevnucovali vám kraviny.. a ani 100x NE je neodradí. Ale všechno se koneckonců odvíjí od naší chamtivé povahy. Myslím, že Češi a Slováci by na toto nereagovali, my jsme zmagoření slevami, takže kdyby pokaždé Duchovny nezmínil, že to koupil ve výprodeji, jeho procenta by nestoupala. Příběh je to příjemný a konec fakt dobrý, měla jsem obavy, že tím zas všechnu to moc těch rodin zabijí, ale povedlo se jim zachovat si tvář. Ale pořád je to jen průměrně strávené odpoledne u tohoto filmu. ()

Reklama

swamp 

všechny recenze uživatele

Zajímavá myšlenka, která ale není dotažená (nebo je možná naopak přetažená). Kritika konzumního světa na eNtou. Jenže nejdřív se snímek tváří, jakoby chtěl být komedií a v závěru přichází coming outy jeden za druhým a je to trochu mišmaš a komedie se rázem toporně přemění v drama. Duchovny i Moore jsou velice sympatičtí, ale výše film nevytáhli. ()

Alementina 

všechny recenze uživatele

Výborný námět, skutečně výborný, jen v konečném důsledku nevyužitý, film neudrží tempo a druha polovina filmu sklouzne do průměru a končí to nehezkým podprůměrem. Takže celkově průměr, ale protože ten námět je fakt parádní, tak jedna hvězda navíc. I za Davida Duchovnyho, který ma pořad charisma, narozdíl od Demi Moore, která jen nepřekáží a tím vlastně i zapadá do role, zajímavé je vidět tak detailně účinky botoxu (všimněte si, když se DM zamračí, jak zvláště se ji dělají vrásky na čele - jen nad obočím, ale u kořene nosu a nad kořenem nosu je to nepřirozeně hladké - prostě nic :) - škoda, že to nezařadili do filmu, taky by mu mohla dělat reklamu. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Vtipný a ironický námět všechno nezachrání, protože vyprávění rychle ztratí svoji kousavost. Místo útoku na bezhlavou spotřebu se mění v romantiku, která nefunguje a drama, které je na komedii příliš drsné a na drama zase slabé. Duchovny a Moore se nezapíšou mezi slavné milenecké páry historie. Bylo na podiv, že se spolu vůbec zapletli a zamilovali (?). Jejich "děti" tam byly spíš na překážku. ___ Námět k přemýšlení ale film dá a to hodně ironický, když si připomeneme, že jak Duchovny, tak Moore ve skutečnosti v reklamách na drahé blbosti, které všichni chceme mít, sami hrávají. /7. 1. 14./ ()

Galerie (21)

Zajímavosti (5)

  • Většina filmových záběrů ze školního prostředí byla pořízena na Carlton J. Kell High School v Mariettě ve státě Georgia. Mnoho studentů, kteří se ve filmu objevují, byly studenty právě této školy. (Conspi)
  • Duchovny uviedol, že on a Demi Moore mali počas natáčania k dispozícii pre seba kaštieľ: "Bola to plánovaná štvrť McMansions, postavená v časoch rozmachu a dnes je asi z polovice zaplnená. Tak sme sa vtedy presťahovali do niekoľkých z týchto úžasne obrovských domov," povedal. (Arsenal83)

Reklama

Reklama