Poslední recenze (101)
Godzilla Minus One (2023)
Godzillu už bolo treba zregulovať do požadovaného stavu, ktorý tak úspešne rozhasil Team America. Veľmi pekné, komplexné, japonské dielo. Potešila ma hlavne dvojica Kamiki/Aoki, ktorí sa kvalitne predviedli už pred pár rokmi v Kenshinovi. Inak by ma pri Godzille celkom zaujímalo, či aj tu funguje princíp zhadzovania jašteričieho chvosta. 😁 Možné je predsa všetko, presne ako aj Godzillina vlastná hviezda na Walk of Fame v Hollywoode.
Vražedná terapie (2001)
Kľúčová technika pre vznik kvalitného psychologického hororu je vedieť dôkladne pracovať s rôznymi duševnými stavmi človeka na oboch stranách obrazovky. Na konci filmu (aj počas neho) nesmú chýbať otázky, na ktoré si neviete sami svižne odpovedať. A vtedy je to skvelý film, ak Vás ako diváka riadne potrápi a donúti sa zamyslieť. Session 9 je jednoznačná výzva pre požadovačného diváka. Ozaj, zakážte prosím už niekto tie nezmyselné preklady originálnych názvov do českého či slovenského jazyka. Je to do psychiatrickej liečebne volajúce.
Konkurs (1999)
Skvelý film od samého začiatku až po jeho koniec. Pravé japonské abnormálno, ktoré je smutné, strašidelné, napínavé a surové zároveň. Je tu všetko a nutnosťou je sa naň dostatočne pripraviť, nie ho brať ako obyčajný konzum. Ospravedlňujem sa, ale pri čítaní niektorých komentárov tu som mala pocit, že mám pred očami diváka typu JL, keď išiel pozerať film pre dospelákov u tlustého Josefa a stále čakal, čakal a lietali mu tam len samí svätí. Smutný fakt, keď si nevieme okrem čistej rezačky vychutnať aj psychologickú stránku filmu, ktorá je tu riadne strašidelná tým, ako veľmi môže byť skutočná.