Recenze (31)
Fallout (2024) (seriál)
Ale jo...až na jisté lorové hrubky jde o skvělou podívanou. Herci(Goggins byl úžasnej), kostýmy, DOBOVÁ HUDBA!!!!, a celkově příběh nebyl k zahození. Rozhodně jedna z lepších herních adaptací. 8,5/10
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Edgar Wright je totální blázen! Ukažte mi jediný takhle hravý, vkusný a zábavný film. Scénář naprosto skvělý, kdy zápletka je nám většinou servírována díky hudbě a také díky skvělým dialogům. Herecké výkony jsou též skvělé (do M.E.Winstead jsem se zamiloval, role Chrise Evanse byla BOŽÍ), a to ani nepotřebujete AAA hvězdy, až tedy na Evanse. Film je avšak zezačátku trochu chaotický, a na první zhlédnutí vám unikne spoustu věcí, proto je rewatch nedaleko. Must-see záležitost! 9/10
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizoda)
Epizoda, kterou TWD potřebovalo jako sůl.
Duna: Část druhá (2024)
Vizuální podívaná, která pro plný zážitek vyžaduje návštěvu Dolby Atmos či IMAX. Bohužel, ve srovnání s jedničkou působil tenhle méně unikátně a postavy se zápletkou mě nijak neodpálily. Austin Butler byl skvělej, ale jinak meh ( Zendaya byla na ránu). Sorry, #DUNAHYPE se nekoná. Pán Prstenů to fakt není :DDD 8/10
Chudáčci (2023)
Audiovizuální porno.....a to doslova. Herecký výkony supr, příběh, jen ke konci už film trochu ztrácel. Jinak celkem prča 9/10
Úsvit (2023)
Wow, to že krátce po sobě vyjdou 2 unikátní české filmy (Bod Obnovy), to jsem nečekal. Skvělé drama vyprávějíc o velmi silném tématu (zvlášť dnes), Eliška Křenková je fenomenální a ta kinematografie, za kterou by se nemuseli stydět ani ti nejlepší zahraniční režiséři....Smekám 8.5/10
Babylon (2022)
Filmová událost za všechny prachy. Brilantní herecké výkony (Pitt a Robbie měli už dávno dostat Oscara), hudba, vizuál, a celková pocta téměř 100 let starým filmům. Klobouk dolů 9/10
Pět nocí u Freddyho (2023)
Jakožto člověk, který sledoval FNAF svět pouze z povzdálí se mi tento film jako adaptace vcelku líbil. Bohužel z hlediska scénáře jde o průměr. A to je škoda 6/10
Králíček Jojo (2019)
Výborná historická satira, s úžasným Davisem, Scarlettkou a Waititim v podání samotného rakouského malíře. "Hail Hitler" 9/10.
Bod obnovy (2023)
A pak že to nejde. Audiovizuálně perfektní snímek z naší malinké země, jenž jednoznačně dává naději naší kinematografii, zejména hlavně po spoustě trapnokomediích s Langmajerem. Z hlediska scénáře avšak film nijak ve sci-fi žánru nevybočuje, ba naopak si bere hodně prvků z klasických sci-fi filmů (Blade Runner, Já robot,...). Taktéž je scénář vcelku klišovitý a má pár výrazných děr. Avšak herecké výkony jsou skvělé, zejména Andrea Mohylová a Václav Neužil ml.. Podtrženo, sečteno tu máme lehce nadprůměrný film, jenž na druhou stranu v naší kinematografii nemá jindy obdoby. Smekám klobúčik. 8/10