Poslední recenze (46)
Rivalové (2013)
Remeslne dokonale, takovou kameru jsem uz dlouho nevidel, a nechapu Akademii, ze tento snimek presla bez jakekoliv nominace.
Interstellar (2014)
Nepamatuju si, kdy jsem naposled odchazel z kina a az teprve pred budovou jsem si oddechl. Naposledy asi po Inception. Nolan dokazal nemozne, natocit lepsi film nez vsechny jeho predchozi. S takovou lasko k filmarine ze uz dneska moc nepotkavame. I kdyz je to zcela experimentalni indie film s velkym rozpoctem, Kris Nohan z toho vytahnul nejvic co slo. Pokud tu nekdo resi Fyziku a logiku, tak se jdete nejdriv vyzvracet do kyblu. Mel jsem radost videt Bentleyho, naopak Damon se mi do toho filmu vyrazove nehodil. Doufam, ze si reziser neda dlouhou prestavku a uz ma v hlave dalsi film podle jeho scenare.
Černá labuť (2010)
Aronofksy podle meho nazoru udelal MASTERPIECE. Snaha stat se slvnou dohani hrdinku az na kraj psychicky moznosi a osedlost cernou labuti se stava hmatatelnou. I kdyby Nat netancovala, stale si Oscara zaslouzi. A mel ho dostat i Darren