Recenze (96)
Fallout (2024) (seriál)
Fuck yeah! Teším sa na druhú sériu.
Šógun (2024) (seriál)
Precízna japonská jazda. Tlieskam!
Odloučení (2022) (seriál)
Mind-fucking blowing. Top trieda. Teším sa na druhú sériu.
Madam Web (2024)
O triedu lepšie ako Wish (2023) a je to také zlé, že je to až prekvapivo dobré.
JFK (1991)
Dal som DC bez prestávky - odsypávalo to jedna báseň. Stonova špička, Kevin obsadený výborne.
Minulé životy (2023)
Proste krásno-kruté...
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Animovaná extratrieda - tlieskam!
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Krásne svieže fantasy, ktoré som zhltol s veľkou radosťou.
Dave Chappelle: Konečná (2021) (pořad)
GOAT
Nevina (2021) (seriál)
Scénaristické/herecké/režisérske nebo a peklo zároveň. Vysoko návykový seriál, ktorý si zaslúži chvály - bravúrne.