Poslední recenze (308)
Ex Machina (2014)
Takové komorní dobře napsané sci-fi. Výborné herecké výkony a i když námět byl jasný, i tak byl skvěle zpracovaný. Celé to působilo tak klaustrofobicky a ke konci slušně napínavé. Hodnocení: 7/10
Hlasy mrtvých (2023)
Za mě veliké zklamání. I přes to, že hlavní roli hraje sympatická Freya Allan a nápad je dobrej, tak je to celé pohřebné scénářem. Mělo to své světlé chvilky, konec byl za mě v pohodě.Postavy ale naprosto pitomé, film je bez strašidelné atmosféry a nějakého většího nápadu. Podle mě se autoři mohli vyřádit mnohem více. Takhle vznikla akorát nudná a obstojná jednohubka, která ale nechutnala moc dobře. Hodnocení: 4,5/10
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Pavel Soukup opět potvrdil své kvality. Perfektní kriminálka, která se podobá těm světovým. Perfektní obsazení, role jsou opravdu bravurně zahrané a věrohodné. Příběh takový temný, zajímavý, několikrát mi proběhl mráz po zádech. Ačkoliv se film týkal hlavně Hojera (Petr Uhlík) a Markoviče (Petr Lněnička), tak se tam objevili i další maniaci, což je za mě plus. Velké překvapení pro mě Vojta Kotek, který sice měl takovou vedlejší roli, ale naprosto skvěle ji zahrál. Jediné menší mínus je přeskakování mezi časovými liniemi. Hodnocení: 10/10