Oblíbené seriály (9)
Sandman (2022)
Dobrá znamení (2019)
Červený trpaslík (1988)
Tento seriál je jako suchi -buď ho milujete nebo nesnášíte- nic mezi. A já se hrdě hlásím k jeho milovníkům.
Sherlock (2010)
Živí a mrtví (2016)
Američtí bohové (2017)
Pán času (2005)
Wednesday (2022)
Da Vinciho démoni (2013)
Vemte Sherlocka(klidně zrecyklujte i herce), přidejte trošku daVinciho kodu, špetku Borgiu, a protřepte, nemíchat. No a z toho všeho vám vznikne kupodivu vážně dobrej serial. I po druhé serii nadšení přetrvává. Zamilovala jsem se do Riaria. Na konci třetí serie na nás vrhli jedno nečekané překvapení bez jakéhokoliv upozornění a víceméně i bez důvodu, ale jinak to přežili všichni komu jste celou dobu fandili a ti komu jste přáli smrt tak ty taky potkala...( ok s Gulianem mně naštvali, ale toho mi zabili hned v první serii, takže do konce třetí jsem se s tím smířila) I když myslím, že oproti první dvěma byla ta třetí hodně slabá...