Oblíbené filmy (10)
Lawrence z Arábie (1962)
Casino (1995)
Kill Bill (2003)
Pojistka smrti (1944)
Tohle je opravdu to nejlepší klasické noirko vůbec. Nejlepší! -- "I´m rotten to the heart" -- Podle knihy Jamese M. Caina, spolupráce na scénáři Raymond Chandler...
Mučedníci (2008)
Best shotgun scene ever. A mnohem víc (dvakrát na plátně).
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Sociální síť (2010)
Film roku
Bellflower (2011)
(2krát na plátně během tří dnů) -- "Přecházíme na diesel, propan je pro sraby," -- Tak tohle je bomba, vážení. Film, natočený na koleni, který svojí intimitou, emocinálností, energií, zábavností a neotřelostí i přesahem nakopává prdel drtivé většině současné produkce, ať už "indie", nebo blockbusterové. -- "Tohle je jako Bondova kára, akorát pro ožraly" -- Mohl bych psát o spoustě věcí, ale stejně to musíte vidět, zmíním jen ještě skvělý náladový soundtrack, působivou přeexponovanou vizuální stránku a přirozené představitele hlavních rolí (in love with Jessie Wiseman). -- "Ublížím ti" "Myslím, že ne" -- Zajímalo by mě, jestli se podobně jako já mohli cítit diváci třeba po tarantinových gaunerech. Prozatímní film roku a citovat z něj můžete v nejbližší hospodě po projekci. P.S. Závěrečná "zpověď " se svojí intenzitou v mých očích řadí například vedle slavné zrcadlové scény z "25. hodiny" Spika Lee
Velká nádhera (2013)
4x kino a teď si dám od filmu pár let odpočinek. Paolo, děkuju! Masterpiece.