Poslední recenze (2 757)
Kaskadér (2024)
Styl Davida Leitche mi pořád nesedí úplně dokonale, občas je to prostě "permanentně zrychlený a příliš moc", ale Gosling je fakt Steve McQueen dnešní generace a narozdíl od marvelácký rakoviny (posledních 15ti let) je tohle ten filmový zábavní park, co není jak vygenerovaný umělou inteligencí a na tom, co vidíš na plátně, ti i nějak záleží. Solidní akční palba, funguje též romantika a jako pocta kaskadéřině.
Nabídka (2022) (seriál)
Klobouk dolu, že vznikla tak překvapivě skvěle napsaná, zábavou nabitá a castingově perfektní pocta hollywoodský filmařině, která navíc velmi dobře odhaluje co že sakra vůbec dělá producent... Ze všech největší palec si zaslouží Miles f*cking Teller - musím říct že zatím vždy, když byl někde ve větší roli (od Too Old to Die Young po Top Gun), tak to byla velká deviza. 85%
Godzilla Minus One (2023)
Přesně tohle chci od značky Godzilla. Vypadá to výborně, epická míra destrukce i sám nasraný nukleární dinosaur, ale funguje také osobní drama a ta hlubší rovina: japonský trauma z druhý světový a něco jako vykoupení za krutě sebevražedný přístup ke svý vlastní populaci ve válce. Což prostě nedodá i sebelepší americká produkce...
Poslední deníček (10)
2023
Top 6 titulů:
Babylon, Succession S04, The Bear S02, The Covenant, Beef S01, Dream Scenario