Poslední recenze (370)
Opičí muž (2024)
Nádejný budúci režisér Dev Patel má potenciál, avšak mimo pár pekných akčných scén, zaujímavého zasadenia do Indie skorumpovanejšej ako Slovenská republika, a občasných kreatívnych nápadov sa jedná o šedého a nezaujímavého Bollywoodskeho (Hollywoodskeho) Johna Wicka, kde polku času nie je nič vidieť a tú druhú polku vlastne dosť často tiež nie. 4/10
Občanská válka (2024)
Trochu strela vedľa. Na jednej strane sa to snaží pokladať otázky na množstvo sociálnych problémov (hlavne teda v USA), na strane druhej sa to snaží rozpovedať príbeh o vojnových reportéroch, a na strane tretej... ja vlastne ani neviem. Vyzerá to veľmi pekne, herci sú dobrí, a nájde sa tu hneď niekoľko scén, kedy som si hovoril: "wow, toto by bolo tak skvelé, kebyže to je trochu lepšie spracované v nejakom trochu lepšom filme." Bohužiaľ, celé je to pospájané dejom, ktorý ide od nikadiaľ nikam, postráda nejakú pointu a nedáva divákovi dôvod, prečo na neho práve minul 8 euro, s tým, že do pár hodín to celé vyšumí z hlavy. Do toho pridáme ešte dialógy/prehovory postáv, ktoré snáď musela napísať AI lebo inak si to fakt neviem vysvetliť. Vlastne asi celú primárnu zápletku musela napísať AI, a Alex Garland to asi len trochu upravil. // Vo finále trochu potknutie pre A24, ale ak niekomu na dobrý film stačí pár výbuchov a vojnovej brutality, tak asi vpohode. 4/10
Duna: Část druhá (2024)
Asi nebudem jediný, keď poviem, že druhá Duna je sama sebe niekoľkonásobne lepší film ako jednotka (aj jednotka bola skvelá) a doručuje nám fantastickú odyseu Paula Atreidesa, kedy samotný film dokáže doručovať epickú akciu a dosť možno ešte epickejšie "komorné" scény, kedy som si hovoril, že takéto filmy sa dnes už proste nerobia. 10/10 Fakt som sa cítil, ako keby som sedel v kine na originálnych Star Wars alebo Jacksnovom Pánovi Prsteňov. Bravo Denis!
Poslední deníček (18)
TOP 10 FILMOV 2023
10. The Killer
9. Invalid
8. Reptile
7. The Flash
5. Oppenheimer
4. Mission: Impossible - Dead Reckoning
3. Guardians of The Galaxy Vol. 3
2. Creed III