Recenze (11)
Mstitel (2009)
tak to bylo hodně drsné ;)
Klářino srdce (1988)
až na ten "divoký" příběh Ralpha to bylo skvělé!
Proroctví (2009)
scény šílený, zanechalo to ve mě hodně silný pocit bezmoci a strachu... :)
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
**** a půl... po sedmi dílech moje nadšení stoupá
Zlatý kompas (2007)
Pěkná pohádka
Astronaut (2006)
Pěkný rodinný film, spíš 3+ :)
Sweeney Todd (2006) (TV film)
Naprosto neočekávané a velice působivé
O dívce, která proskočila časem (2006)
Chvílemi jsem byla zklamaná a film mě vůbec nebavil, ale po skončení jsem si uvědomila, že to vlastně bylo geniální!
Hell (2006)
Jsem nadšená, přestože jsem nikde nenašla české titulky a moje angličtina není příliš dobrá. V tomhle filmu to ale nevadí. Je jako velice pomalá řeka, kterou tu a tam umocní nádherná hudba. Moc pocitový snímek...
Já, legenda (2007)
Líbí se mi nápad a popravdě i začátek filmu, ovšem jen do té doby než se ukáže první "nečlověk". Pak už sleduji jen záblesky něčeho, co by mohlo jít líp ;) Závěr je patos nad patos..