Recenze (734)
Já jsem Groot (2022) (seriál)
To je akože pre deti? Ok. Zbytočne
Sofie První (2013) (seriál)
pre deti fajn animák
Jako v bavlnce (2020)
Človeka pri tom len mrazí že to môže byť realita
Proč? 13x proto - Série 4 (2020) (série)
Načo toto točili neviem. Riadna hlúposť. Kde sú tie časy z 1serie
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
taka hovadina a tak som sa nasmial. Sorry ale toto sa uz davno nepodarilo ziadnej beckovine, O trosku slabsie ako jednotka ale fajn
Chůva na zabití (2017)
taka hovadina a tak som sa nasmial. Sorry ale toto sa uz davno nepodarilo ziadnej beckovine
Vox Lux (2018)
Dalo sa na to pozerať. Len netuším dodnes či to bolo podľa skutočnej udalosti. Ale asi nie. Tieto piesne mi nič nevraveli
Trhlina (2019)
som to prespal, tak asi to bolo super
Genesis (2018)
a co tym vlastne autor chcel povedat????? nejak miusiel zaver
Proč? 13x proto - Série 3 (2019) (série)
3. séria veľké sklamanie