Recenze (48)
Na hraně zítřka (2014)
Pro mě velké překvapení tohoto roku. Velmi dobře!!!!
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pro mě rozhodně nejlepší válečný film, který asi nikdo nepřekoná. Tom Hanks *****
Práskač (2013)
Kráčející skála, to bylo jiný kafíčko.. Námět docela v poho,ale to zpracování děs běs. Pro mě to byla od začátku do konce nuda. Mrzí mě to,na tenhle film jsem se hodně těšil.
Světová válka Z (2013)
Tenhle film už víckrát Ne!!! Neni to béčko, ale céčko.... Nepochopim, že do toho Brad Pitt šel
Gravitace (2013)
Na 90 minut mi to přišlo nějak krátký :)
96 hodin: Odplata (2012)
Slabší odvar prvního dílu, ale dá se na to dívat :)
Země bez zákona (2012)
Tak jsme se po delší době dočkali pěknýho filmu. Byl jsem zvědav hlavně na výkon Hardyho a moc mile mě překvapil. Hurá:)
Malý New York (2009)
Jako fanda mafiánskejch filmů jsem trochu na rozpacích.. Námět docela dobrej, ale zpracování, hlavně co se týče hereckého obsazení, mi přišlo průměrné.. Velká škoda..
Nic nás nerozdělí (2012)
Opravdu silnej příběh...
Sejmout zabijáka (2011)
Hlavní postava mi přijde jako Robin Hood, jen v jiném století a obklopenej lidmi, kteří se snaží hrát si na mafiány.. V tomhle žánru je pro mne číslo jedna Al Pacino a Robert De Niro, na jejich výkon jen těžko někdo naváže. Ale i tak beru tenhle film jako dobrou práci.