Poslední recenze (54)
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Dlouho jsem váhala, zda se podívat. Hodně mě odrazovaly recenze. Jsem sklání fanoušek BB a BCS. Líbilo se mi to. Přijde mi to jako úctihodné zakončení. Mohlo to být lepší, to ano. Ale i tak, jsem byla spokojená. Ale trochu jsem zklamána z kamery. S BBS to nejde srovnat.
Hříšný tanec (2017) (TV film)
Nevím, proč to má tak hrozné hodnocení. Líbilo se mi to. Bylo to vážně dost dobré. Na první z 80.let to sice nemá, ale že všech remake, je to rozhodně nejpovedenější. Líbilo se mi, že Johny se k od samého začátku choval k Baby hezky, narozdíl od původního filmu. Ale soundtrack se mi nelíbil. Johny se líbil, ale Baby mi ne. Přišla mi i dost stará. Původní Baby byla více "nevinná", a celkově křehčí.
Slepičí úlet: Zrození nuget (2023)
Stará známá slepičí parta je zpět! Jako velkému milovníku slepiček, se mi to moc líbilo. Byla jsem ráda, za návrat starých postav. Je to milé, vtipné, napínavé. I když jednička, se mi líbila o chlup, respektive peří víc.