Recenze (33)
Zpívání v dešti (1952)
Po tom, co jsem viděl Babylon, tak zvysuji na 5 hvezdicek. Tohle je proste pecka, které ten druhy film nesaha ani po kotniky.
Babylon (2022)
Naprosto nesmyslná stopáž…
Přišla v noci (2023)
Absolutne nechapu to vynaseni do nebes. Remeslne vyborne (proto 2 hvezdy), jinak strasna nuda…
Kluk spolkne vesmír (2024) (seriál)
Za mě obrovsky pozitivní překvapení. Rozjíždí se to sice pomaleji, ale v posledních dílech vše krásně zapadá a vše se stupňuje až ke skvělému finále.
57 vteřin (2023)
Tohle mohlo bejt tak skvely - perfektni namet, ale “my jsme rekli NE”. Radeji obsadime do hlavnich roli tragicke herce (samozrejme krome MF), udelame totalne hnusne rekvizity a absolutne nevyuzijeme humor, ktery cestovani casem v tehle podobe nabizi a radoby dramatickou linku nechame bez hlubsi moznosti sympatii s hlavnim hrdinou. Hlavni dvojice je naprosto tragicka a vlastne jim celou dobu nedokazete fandit. A finale? Skoda mluvit.
Still: Příběh Michaela J. Foxe (2023)
Je MJF nejlepsim hercem svoji generace? Pravdopodobně ne. Je to ale určitě bojovnik, ktery se zaslouzi, aby se na nej nikdy nezapomnelo nejen kvuli vykonum, ktere predvadel na stribrnem platne, ale hlavne kvuli tomu, jaky zivot zije.
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizoda)
Aneb jak zakoncit třetí sérii totální sr.čkou.
Batman (2022)
Ze dam nekdy filmu, kde hraje hlavni roli Pattinson, 5 hvezdicek? To bych pred 10 lety urcite nerekl. Počkat, ja dal ale 4… Pattinson…
Matrix Resurrections (2021)
20 let si rikam, ze melo zustat jen u prvniho dilu. To, co nechala “to” reziserka vzniknout ted je ale ostudou a naprosto se vysmiva puvodnimu Matrixu. Po 20 letech dostat takovouhle sracku a jeste o Vanocich, to je k zbliti.
Matky (2021)
Zbytecny film, ktery bych snad ani nenazyval komedii. Jedna hvezdicka za Hanu Vagnerovou.