Recenze (22)
Cry-Baby (1990)
Tešila som sa na film v štýle Pomáda s Johnnym Deppom. Po prvých "vtipoch" som si povedala, že no dobre, tak to nebude úplne "seriózny" film. :) Mám rada komédie, ale toto mi prišlo miestami skôr ako paródia na niečo. Trošku moc prehnanej srandy na môj vkus (napr. Hatchet-face, tetovanie el. kresla na hrudi, ...), ale Johnny Depp a Amy Locane neodolateľní. Kvôli nim, hudbe a atmosfére 3,5/5. :)
Nová holka (2011) (seriál)
Chlapom neodporúčam. Iba v prípade, že sú platonicky zamilovaní do Zooey Deschanel. Podľa môjho názoru to je taká oddychovka pre ženy. Priznám sa, že som od toho čakala trochu viac, ale už len kvôli Zooey Deschanel som sa na seriál "namotala". :)
Temné stíny (2012)
Veľmi ma to sklamalo. 4,5/10
Daria (1997) (seriál)
V druhom dieli, ked je Daria pozvana na party a kamoska sa jej pyta ci tam pojde. "Jasne, a pak budu polykat sklo." :D Jednoducho skvely serial. Kto holduje ironii a sarkazmu, tak vrelo odporucam. :)
Květ pouště (2009)
Maximalne 4 hviezdy. Podla mna ten dej prilis rychlo odbili. Chce to obsirnejsie "prerozpravanie" pribehu. Nevadilo by mi, ak by mal ten film aj 3 hodiny. Tema je velmi zaujimava a este aj s Liyou Kebede by podla mna dokazala udrzat divaka. Knihu som necitala, ale rozhodne si ju precitam.
Malá Miss Sunshine (2006)
Skvelé. Nedá sa to ani veľmi popísať. Treba to vidieť. Akurát čo musím spomenúť je, že Abigail Breslin má obrovský potenciál a je úžasná. :)
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Väčšinou sú druhé diely horšie alebo nudnejšie, ale Toy Story 2 vôbec! :) Rovnako parádne a vtipné ako prvý film! Toy Story proste vládne. :)
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Geniálne! Kto to nevidel, nech si to okamžite zoženie. :) Pri Toy Story som zvyknutá na slovenský dabing, keďže som to videla ako malá. Vôbec mi to nevadí a zbožňujem pesničku "Máš vo mne priateľa" z originálu "You've got a friend in me". Nemôžem ju zohnať, škoda. Plný počet *!
Nabít a zabít (2006)
Jednoducho SUPER! Po tomto filme som zacala mat konecne rada Josha Hartnetta. Zapletka, vyvrcholenie, humor. A okrem toho, Morgan Freeman? Parada! Urcite odporucam. :)
Zvířátka v pohodě (2007) (seriál)
Uzasne. :)