Recenze (40)
Noc hrůzy (2011)
Dlouho jsem se takhle nebavil,klasickej highschool horror. Navíc mám slabost pro Imogen Poots.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Poslední díl mě fakt dostal na kolena,už se nemůžu dočkat další řady!!!
Sucker Punch (2011)
Asi jsem se zamiloval.
Jurský park (1993)
Srdcová záležitost. 5/5
Na doraz (2010)
Na tuhle komedii jsem čekal snad věčnost,to co předvádí Zach Galifianakis je šílenost sama...
Blade Runner (1982)
Vizuální orgie v podání Scotta na bluray,pecka.
127 hodin (2010)
Danny opět zabodoval... 5/5*
Zone of the Dead (2009)
No velebnosti..Co je moc,to je moc...
Souboj Titánů (2010)
Mno přemýšlel jsem kolik dát,a jelikož se tenhle rádoby remake celkem povedl,tak davam 4,4 už jen za černýho pegase,scenérie a akční jízdu.Převozník vynikající a hláška v následující scéně ,,How many coins did you get Perseus? Just a one.,, to celé dovršila.Škoda špatného výběru herců,mohlo to dopadnout daleko lépe.Snad jen na závěr. Kde je sakra Bubo??!!
5 proti 5 (2007) (pořad)
Kriste,tenhle pořad je na pěst,nemluvě o komentátorovi.