Oblíbené filmy (10)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Návrat do budoucnosti (1985)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Truman Show (1998)
Nemám slov. Film kterýmu nemůžu absolutně nic vytknout. Instantně jeden z mých nejoblíbenějších. Celá ta premisa je tak strašně geniální a jednoduchá, vždyť každého někdy napadlo že by celý jeho život byl TV Show ne? S vykřičníkem geniální kamera, jedny z nejlepších hereckých výkonu co jsem viděl, geniální hudba a ten konec! Esence filmu a jedna z nejoriginálnějších věci co jsem kdy viděl. Tiše tleskám a lituji že nikdy nenatočím něco takhle skvělého.
Baby Driver (2017)
Speed Racer (2008)
Duna: Část druhá (2024)
Rok 1977 - Star Wars, 1968 - Vesmírná Odysea, 1962 - Lawrence z Arábie. Teď už vím, co lidé cítili, když v kině poprvé viděli tyto filmy. Duna 2 je se vší svojí komplexností, kvalitou a měřítkem jedním z největších sci-fi děl, co kdy vzniklo. (obsáhlý názor zde)