Recenze (255)
Adamova jablka (2005)
absurdní bizár, u kterého jsem se občas dost nasmála a občas taky vyděšeně koukala co všechno tam zvládli zakomponovat
Všechno nebo nic (2017)
knížky od Evy Urbaníkové jsem svého času měla ráda a četla je skoro všechny a tak jsem se na film těšila, bohužel obrovské zklamání
Podezření (2022) (seriál)
velká škoda že je to rozplizlý do tří hodinových dílů, kdyby to byl jenom film na hodinu a půl hned by to nemusela být taková nuda
Tři dny ke svobodě (2010)
tak strašně dlouhá a rozvleklá tuctovka, kterejch je natočeno už bambilion.... bejt to o hodinu kratší hned je to o 3 hvězdy lepší :)
Banda (2019) (seriál)
další superhrdinové? proboha proč? :/
Láska bez bariér (2018)
provoplánová romantická komedie, škoda, že je tak průhledná a člověk ví co bude
Fontána (2006)
co to ksakru bylo? a jak tahle věc může mít tak vysoké hodnocení? :D
Would You Rather (2012)
masakr, kterej mě dostal do kolen, ze kterýho mi bylo i fyzicky zle, fakt silnej zážitek
Veronica Guerin (2003)
většinu času to bylo průměrný, ale na konci i slzička ukápla, takže díky probuzeným emocím dávám o hvězdičku víc
Helena v krabici (1993)
no tyvole, jak může někdo vymyslet takovou úchylnou zvrhlost? :D