Recenze (31)
Kimi no na wa. (2016)
Anime síce rada nemám ale toto som si z nejakého dôvodu obľúbila
Ukradené Vánoce (1993)
áno páčilo sa mi to, ale prišlo mi to podobné a Koralína...
Croodsovi (2013)
Nuda na začiatku, v s strede vpohode na konci nuda
12 Feet Deep (2016)
Všetci hovoria aké je to hrozné. Ale mne to až taká hrôza neprišla.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Neviem prečo, ale tieto filmy o bábikách ma asi nikdy nezaujmú. Musím ale povedať,že sa od prvej časti dosť zlepšili...
Don't Hang Up (2016)
Bolo mi jedno či zomrú obaja, alebo len jeden matka či otec alebo obaja naraz, či zomrie to dievča alebo nie... Nudila som sa od začiatku až do konca. Tento horor mi odporučila kamoška... Tešila som sa na to pretože povedala ,že nemohla týždeň zaspať. Pozrela som sa a o 1 minútu zaspala... Tieto teen horory nemusím ale chcela som tomu dať šancu.
Faktor strachu (2001) (pořad)
Parta sociek ktoré potrebujú nutne peniaze a tak idú zjesť skazené vajcia, pichajú si do rúk ihly,...
Hush (2016)
Ku domu hlucho-nemej dievčiny príde vrah s kušou. No tvár sa pritom vážne...
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Ok na tú jednu hviezdičku by sa to mohlo vyšplhať keby nebolo toho konca
Malý Herkules (2009)
Kde oni našli tie 3D efekty ?