Recenze (24)
Americká fikce (2023)
Tento film by mohl zarazit šílenství ohledně pravidel pro oscarové nominace ještě před tím,než vejdou v platnost.Všichni jeho tvůrci mají můj respekt a díky.
Invalida (2023)
Dobře ty, Karásek.Trapno,na které jsme z českých komedií zvyklí se nekonalo.Dobré to je.
Halloween končí (2022)
Občas mi Facebook vygeneruje zábavná videa s drtičkou.Jsou o dost zábavnější,než toto béčko, nicméně jsem právě kvůli záběru drtičky v úvodu vydržel do konce a doufal,že dojde využití.Škoda,že nebyla k dispozici o třicet let dříve.Závěr:drtička 2 hvězdy,zbytek v čele se slizkým co-hlavním hrdinou,dementní Curtis a vypatlanou dcerunkou odpad.
Všechno, všude, najednou (2022)
Originální?Ano.Příliš dlouhé?Ano.Nejlepší film 2022?Ne.
Muž jménem Otto (2022)
Ne lepší než originál,proto pouze 4.
Fabelmanovi (2022)
Možná bych dal jen 4,5,ale cameo Lynche v závěru znamená čistá 5.
Christmas Bloody Christmas (2022)
Co mohlo být před čtyřiceti lety slušným béčkem,dnes už ne.To,že to vyšlo i na fyzických nosičích mi hlava nebere.
Trol (2022)
Co je pro nás Žižka,musí být pro Nory Trol.Tedy zklamání.
Bourák (2020)
Omluvte mojí francouzštinu,ale toto je čistokrevná sračka.P.S.Ruppertovi rockabilly nesedí.
Creed II (2018)
Jen o něco menší průšvih než poslední Rambo.Stokrát vylouhovaný pytlík čaje, předvídatelný příběh,zcela neuvěřitelné souboje.To co prošlo jako umělecká licence v době studené války,dnes už ne.No a pak je tu solný sloup Stallone.Ikona, která neví,kdy přestat.