Recenze (883)
Příšerky z podkroví (2009)
bavil jsem se. žádné umění to sice není, ale pohodička
Sucker Punch (2011)
Uchopeno takovou formou, že osudy hrdinky vůbecnějak neprožíváte. Snaží se to o nějakou avantgardu s cool scenami, různé mísení snů a reality, že se pak blbě chápe, o co tam vlastně jde
Parfém: Příběh vraha (2006)
jako taková alegorie dobré
Zloděj životů (2004)
začátek hodně navnadil, pak bych si ale dokázal představit, že by ten děj směřoval někam jinam, takhle to jde trošku dopryč. Být to víc kriminálka a míň psycho-něco, tak by to bylo fajnovější.
Green Lantern (2011)
Strašný to není, jak se recenzenti snažili strašit, na druhou stranu té akce by tam mohlo být o něco více. Takhle je to takové to typické šablonovité story, kdy se hodně času věnuje tomu, že někdo získá nějaké schopnosti, seznamuje se s nima, má s tím problémy, a pak dokáže pořádný kousek. Bohužel celkem rychle... snad bych už tyhle představovačky jednotlivých postav zakázal
127 hodin (2010)
v podstatě to znova vidět nepotřebuju, nechtěl bych, aby se mi to stalo, ale i ta to musím říct, že dějově je to celkem nuda, a nebýt různých představ, mohlo by to trvat jen 15 minut
Vrtěti psem (1997)
nejhorší je, že to od reality taky nemusí mít moc daleko ...
Továrna oživlých mrtvol (2009)
Samozřejmě že sračka. Navíc o ničem. Jen se tu kosí lidi, žádný závěr, žádná pointa. Tentokrát tito lidé jsou hodně nesympatičtí ztroskotanci - různý feťák a tak - kteří mluví sprostě a furt by chtěli píchat. Tím se to drobně odlišuje od běžných vyvraždovaček, které jsou přes ten sex zaměřené méně.
Megamysl (2010)
Tak nebýt těch vtipných animáků už hafo, tak bych asi před pár lety dal hvězd pět, ale přeci jenom těch povedených filmů už je hodně a některé z nich si zaslouží, abych měl u nich o jednu hvězdu ještě víc, páč byly prostě lepší :)
Spolubydlící (2011)
nic originálního, nic extra blbýho, nic extra skvělýho