Poslední recenze (719)
Bod obnovy (2023)
Opravdu výtečný pocit... vše vedené precizně a vypadá skvěle. Herci vybraní také tip top. Bylo by to za 5, kdyby člověk po prvních 10 minutách nevěděl, jak to dopadne.
Echo (2024) (seriál)
Nic jsem si nesliboval, ale doufal jsem v něco jako Hawkeye, který se nakonec vyvedl. Po prvním dílu jsem si řekl, jo... proč ne, zajímavý koncept, super herci. Pak to jde uplně do kytek... je to scénáristicky a režijně naprostý maglajz.
Tengoku-Daimakyo (2023) (seriál)
Bylo by to na 4*, ten svět je zajímavý a je to vydařile vedené, perfektně animované, ale opravdu nechápu tu japonskou posedlost holčičkama a vším úchylným a sexuálním kolem toho. Strašný...