Poslední recenze (53)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Po jedničce se skvělým obsazením a zábavným scénářem jsem se na dalšího Strange neskutečně těšila. Bohužel jsem se dočkala šílené patlaniny. Celkový příběh je nezáživný a celý film je postavený na extrémním množství přeplácaných vizuálních efektů. Tématika multiversa mohla být určitě udělána zajímavě, zde jsme se ovšem nedočkali ničeho jiného než pár portálů a skoků do jiných vesmírů, které byly tlačeny pouze z vizuální stránky a jinak byly stejně nezajímavé jako zbytek filmu... Tak třeba to příště bude lepší
Utajený pasažér (2021)
Tohle bylo extra špatné. Možná mi mělo být varováním, že je to sci-fi, ve kterém hraje Anna Kendrick. Děj v podstatě nulový, herecké výkony a psychologie postav úsměvná. Doporučuju rychlost přehrávání 1.5 nebo na to radši vůbec nekoukat. Čerenkovovo záření ve vesmíru na konci filmu už mě jen rozesmálo.
Rudá volavka (2018)
Od filmu jsem čekala fakt hodně, možná i to byl problém. Spoustu známých, jejichž filmový vkus je téměř shodný s tím mým mi film velmi doporučovalo a nastavili mi tak velmi vysoká očekávání. A pak přišlo tohle... Vcelku průměrné "špionážní" drama, kde nejlepší na celém filmu bylo to, že hlavní hrdinka je fakt pěkná ženská a chvilku si tam zahrál i fešák Polunin. Příběh byl až plytký a hlavní zápletka mě neoslovila natolik, abych nedočkavě vyčkávala rozuzlení. Od příběhu mě navíc velmi odváděl fakt, že spolu ruští špioni mluví anglicky (s ruským přízvukem), což by bylo omluvitelné, kdyby se na cizí jazyky vykašlali v celém filmu, ale nevykašlali. Pro mě nakonec velké zklamání.