Recenze (383)
Vzpomínky na lásku (2004)
Je to trochu divná asijská filmařina
Casino Royale (2006)
Nejlepší bondovka od Zlatého oka
Hvězdný prach (2007)
A míči mají problém natočit kvalitní hranou pohádku... V tomto případě to dopadlo na jedničku... Instant classic!
Jen Bůh odpouští (2013)
A piece of art sh*t
Rychle a zběsile 6 (2013)
Expendables v autech
Pařba na třetí (2013)
Opakovaný vtip není vtipem. Snad vše vtipné je už v traileru...film mi bohužel více zábavy nenabídl
Očista (2013)
Trestuhodně nevyužitý námět! Jedna noc, kdy je dovoleno téměř vše...společnost se zbaví frustrací i slabších jedinců...to je přece hodně zajímavé a originální téma (i když si nejsem jistý, že by to v reálu mohlo fungovat. Nedokážu si představit každodenní soužití se sousedem nebo spolupracovníkem, který se mě o poslením Dni Očisty snažili rozsekat mačetou). Každopádně možnosti jak by se mohl příběh rozvíjet jsou téměř nekonečné....proto hodně zamrzí realizace. Jak zde již bylo mnohokrát zmíněno, film nabízí nekonečnou přehlídku klišé a naprosté debility v chování postav i dialogů postav.
Elysium (2013)
Neill Blomkamp je nesmírně talentovaný rejža, který udělá i s celkem plytkého scénáře neuvěřitelnou podívanou. Komu se líbil District 9, ten si bude chrochtat i u Elysia. Sharlto Copley se svým herectvím na hranici šílenství a geniality dostává pomalu ale jistě do první ligy
Sedm psychopatů (2012)
Příjemné překvapení, které kde funguje opravdu skvěle jedna věc: rozbíjí filmová klišé na padrť
Bourneův odkaz (2012)
Nic co už bychom neviděli předtím ve třech predchozích Bournech, třech Bondech a dalších podobných filmech. Weisz se snažila. Rennerovi sem kupodivu toho super-agenta moc nevěřil. Norton je tam vyloženě do počtu. Až je se divím, jestli má takovéto role zapotřebí.