Poslední recenze (12)
Thelma (2017)
Naprosto zcestná a neurežírovaná slátanina. Neodůvodněné záběrování, které je navíc, co se týče kompozic výrazně nesoudržné. Nohy tomu krom předvídatelnosti podráží i zcela nesoudná stopáž s ochotnickými výkony některých herců. Tam, kde Personal Shopper mírně klopítal, se Thelma slepě plazí po zemi a nenachází (abych tak parafrázoval scénář tohohle filmu) "spásu". Pro festival otrlého diváka úplně ideální volba na příští rok.
Raw (2016)
Přepálená stopáž, režijně nezvladnutá zápletka hodná Bakalářů a 95% času nezáměrná komedie. Masky aspoň poctivý a lízání bulvy vrcholný. P.S.: přestaňme ve filmech furt gayům přisuzovat, že s holkama chtějí spát, ale jsou jen "zmatený"...
Free Zone (2005)
Film, který mě absolutně míjí vším a dokoukat ho byl problém, jako u málokterého filmu. První scéna je ale ukázkovou prací s hercem a pro mě jeden z nejzásadnějších záběrů v novodobé kinematografii.