Poslední recenze (300)
Okamžik zlomu (2007)
Škoda, že si to hraje na víc, než by mělo. Nápad je super, Gosling i Hopkins výborní, ale vedlejším postavám chybí myšlenka. Vztah s Nikki je zcela umělý (genezi celého vztahu scénář jaksi přeskočí), a Willyho prozření, respektive Tedovými slovy "nalezení Boha" se moc nedá věřit; stejně jako tomu, že ten byť namachrovaný, ale v zásadě neschopný mladíček je právnické eso. První polovina filmu je nicméně fakt skvělá, a to především díky hlavním protagonistům, a jejím představitelům.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
1. série: Drtivé vítězství formy nad obsahem. Výprava, kostýmy, masky - všechno na jedničku, je to vizuální paráda. Škoda hodně slabého scénáře; když to vezmeme v čistém čase, tak dobré tři díly z osmi jsou tady navíc. Říká se, že příběh dělají postavy. V případě Rings of Power to moc nefunguje, a to navzdory tomu, že některé postavy jsou fakt super - Durin, Elrond, Galadriel, Celebrimbor, Miriel, Disa... Ti všichni mi přijdou opravdu podaření. Mimo hobití linii každá přinesla něco zajímavého. Ale jako celek je to nuda, příliš málo děje. Věřím, že v příštích sériích tvůrci trochu zatlačí na pilu.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Vizuální nářez; Spielberg to má pořád v sobě, fakt se na to kouká skvěle. Bohužel jako člověk, který měl předtím čest číst knížku (kterou si zatraceně užil), jsem měl až překvapivě zásadní problém s odchylkami (osud Daita, malá role Oga, v knížce daleko stylovější zisk mince...). I navzdory tomu to ale byl příjemně strávený filmový večer.
Poslední deníček (2)
Moji osobní favoriti na Oscara 2011
Nejlepší film - Inception
Hlavní herec - James Franco
Hlavní herečka - Jennifer Lawrence
Vedlejší herec - Christian Bale
Vedlejší herečka - Helena Bonham Carter
Nejlepší režie - David Fincher
Nejlepší p. scénář - Inception
Nejlepší a. scénář - 127 Hours
Nejlepší hudba - Inception
Nejlepší animovaný film - How to Train Your Dragon
----- OSTATNÍ KATEGORIE MĚ NIJAK ZVLÁŠTĚ NEZAJÍMAJÍ -----