Oblíbené seriály (4)
Dexter (2006)
Nestíhám žasnout nad novými americkými seriály. Jeden kousek lepší jak druhý, ale se již budu opakovat. Dexter zase přináší něco nového a celkem oreginálního. Perfektní úchylné krimi. Po shlednutí 2 serií a začátku 3. musím říci, že se Dexter dere na první místo mého soukromého žebříčku, kde byla až doposud 24. Po půlce 3 serie je to tady. Dexter stojí na absolutním vrcholu, na který 24 prostě nikdy nedosáhne. Je to naprosto nejlepší seriál, jaký jsem kdy viděl.
24 hodin (2001)
Z počátku jsem od tohoto seriálu nečekal žádné zázraky, avšak již po prvním díle mě úplně pohltil. Nikdy jsem netušil, jak může být TV seriál napínavý. Pro mě jeden z nejlepších seriálů vůbec! Nerozumím tomu, jak může mít v tuto chvíli pouze 73% :(.
Hrdinové (2006)
Viděl jsem zatím 3 díly, a naprosto žasnu, čím nás amíci krmí. V podlesní době to je opravdu jeden lepší seriál než druhý. Ale s tímhle se u mě trefili do černého, protože přesně tenhle žánr mám nejraději. Aktuálně po 13. dílu a totální masakr!
Útěk z vězení (2005)
S každým dílem se napětí stupňuje. Ze začátku na mě seriál nijak extra nezapůsobil. Nyní jsem ovšem v situaci kdy si prostě ten další díl pustit musím. Nápad je opravdu brilatní, navíc mám rád snímky z vezeňského prostředí o úprkách. Prostě geniální.