Recenze (248)
365 dní (2020)
Jakožto fanouška kvalitního porna mě to neskutečně bavilo. Slabší místa tam samozřejmě jsou, ale celkově daleko větší zábava než Padesát odstínů čehosi 😄. Po první díle zatím 👍.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Naprosto nelogická slátanina a vysrávka na celou ságu. To jsem si myslel, že už nic horšího než epizoda 8. nevznikne. V kině se mi chtělo několikrát brečet, ale bohužel to nebylo dojemným dějem.
Solo: Star Wars Story (2018)
Neskutečná likvidace původní legendy. Pokud bych se na film díval jako na obyčejné sci-fi, bylo by hodnocení určitě vyšší. Tohle má být ale součást něčeho velkého. Styl se ovšem zcela vymyká.
Život (2017)
Z počátku to vypadalo nadějně, ale po pár minutách se Život změnil v bezduchou vyvražďovačku bez jakékoliv hloubky s pro mě "naprosto nečekaným :)" koncem. I přes to vysoké hodnocení dávám jelikož prostě miluji sci-fi.
Hříčky přírody (2015)
Větší sra*ku jsem dlouho neviděl. Po pravdě nechápu, jak jsem mohl vydržet koukat až do konce. Nejspíš mě zajímalo, jak celá ta fraška dopadne.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Zatím nejlepší díl vůbec. 11/10.
Spectre (2015)
Oproti Skyfall mi přišel Spectre rozhodně mírně slabší. I když o akci nebyla nouze, něco mi tam chybělo. Celkově je to však rozhodně povedený Bond.
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Výborná prdel, snad ještě lepší jak jednička. Přesně typ odpočinkového humoru, který já můžu. Tohle se Němcům opravdu povedlo. Předpokládám, že se můžeme těšit na trojku.
Padesát odstínů šedi (2015)
Bez jakéhokoliv očekávání jsem byl velmi mile překvapen. Opravdu nechápu všechna negativní hodnocení. Po všech romantickách komediích je toto konečně něco jiného a nutno řícit že velmi zábavného. Chemie mezi hlavními přestaviteli opravdu funguje parádně a lechtivé scény jsou velmi chytlavé :).
Predestination (2014)
No tohle! Opravdu si již nepamatuji, kdy jsem naposledy viděl film, který mě donutil na konci jen tupě zírat. Rozhodně vynikající časovka.