Recenze (16)
Strážci - Watchmen (2009)
155 min zabitého času.
Vejce na tvrdo (1997)
Až prekvapivo dobrý film.
Příliš vzdálený most (1977)
God bless Field Marshall Montgomery.
Bláznovství (2008)
Krása.
Zelená zóna (2010)
Zaujímavý námet , predvídateľný - alibistický záver. Aj napriek tomu stojí za to vidieť. Klasicky Matt Demon, zo svojho tieňa nevykročil ...opäť.
Avatar (2009)
Len 3D z toho dobry film neurobi.....
Číslo 5 žije (1986)
4* ale len zo sentimentu.... film mojho detstva...
Casino Royale (2006)
a ja hovorím : nikdy viac, nepozerám bonda s Danielom Craigom, dal som mu dva filmy , nepresvedčil. Mimochodom Casino Royal je u mna najhoršia bondovka....
Napříč vesmírem (2007)
Jednoznačne sa oplatí vidieť. Jeden z najlepších hudobných filmov. Klasika od Beatles mierne prerobená a prespievaná v duchu súčastnosti,talentovanými interpretmi a hviezdami ako Bono Vox atd. Zahreje to človeka pri srdci, poteší a pohladí....: )
Děkujeme, že kouříte (2005)
Satira co stoji za to. Jedna z mala .....