Recenze (1 205)
Naprostý zabiják (2023)
Nesympatický a splácaný blábol, který vykrádá kde co, ale úplně blbě. Není to slasher, není to komedie a už vůbec to není dobrý film. Je to jen rádoby pocta několika ikonickým filmům z 80. let s hromadou logických chyb.
Blue Beetle (2023)
Dlouho jsem se přemlouval, ale nakonec musím bohužel konstatovat, že to za to moc nestálo. Varovat mě nemělo ani tak hodnocení místních vodborníčků, jako zasazení filmu. Latinsko americká famílie je něco příšernýho a místy mi cukal prst na ovladači s tlačítkem stop. Nevim, co jsem si myslel. Měl jsem tušit, že ta rodina bude přeafektovaná banda požíračů tacos a milovníků telenovel. Na blití... Už u Far Cry 6 jsem měl co dělat, abych ty šílený postavy ustál. A to jsme tu sračku hráli ve dvou. Né vole, já se prostě musím nenávidět nebo co. A vůbec tomu nepřidá ani Elpidia Carilo z původního Predátora. Sry "holka", ale tohle už nespraví Aloe Vera ani výtažek z té nejlepší liány a kdyby si tě džungle odnesla, tak asi fakt žádná škoda. Bohužel výše zmíněné s velkou porcí průhlednosti to sráží do kolen. Maridueňa standardně dobrej, jeho výkon v Cobra Kai mu ostatně přinesl tuto roli. Ale jinak bohužel.... Z větší části otravná a průhledná ptákovina pro nejmenší.
American Horror Story - Odpočívej v loji (2019) (epizoda)
Z toho se stala kolosální sračka 😂 Zlatá jihokorejská produkce. Tyhle USA mrdky už nemůžu ani vidět.
American Horror Story - Epizoda číslo 100 (2019) (epizoda)
Příšerná slátanina. Upřímně jsem od toho čekal úplně něco jiného. Kam se to ubírá je čistokrevná debilita.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Jéjku, to je zase krásná hysterie tady. Zatímco Ahsoky, Mandaloriani a podobný ♦️viny tady dostávají čtyřky, pětky, u Rebel Moon létají hvězdičky a odpady. A přitom je to mnohem lepší než cokoliv z nové trilogie SW. Prostě jen další ujištění, že nejste nic jiného než trapná banda pozérských šašků. Těch 6/10 víceméně na klid.
The Cellar (2022)
Vcelku klasický příběh vybudovaný ovšem na solidní atmosféře a na Elishe, která už zažila lepší časy, a v mých představách během toho onoho jednoho týdne každý měsíc už nejspíš nebude.... Nicméně, film má bohužel extrémně předvídatelný děj i konec, což je škoda, protože atmosféra je místy více než dobrá. Ale i tak jsem rád, že jsem můj bývalý idol vlhkých nocí zase viděl v něčem koukatelném.
Andor (2022) (seriál)
Bezkonkurenčně nejlepší seriál z univerza Star Wars. Nějaký Boba Feti, Obi Wani, Mandaloriani nebo Ashoky jsou pubertální a průměrný srágory pro fakany a individua nevalného intelektu.
22. míle (2018)
Příšerně sestříhaná a hloupá akční jízda, která vyvrcholí tím nejstupidnějším, a od začátku předvídatelným způsobem. Hrozná sračka.
Ahsoka - Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (2023) (epizoda)
Je vtipný, že až s poslední částí jste si uvědomili, jak těžký průměr tenhle seriál je.
Ahsoka - Část 7: Sny a šílenství (2023) (epizoda)
Bože můj, ta choreografie je špatnej vtip.