Oblíbené filmy (7)
Creed (2015)
Nedotknutelní (2011)
Osobně už jsem dlouho u ničeho takto nebavil. Od začátku do konce mě to bavilo žádné mrtvé místa ve filmu a to předvedl Omar Sy to bylo neskutečné. Na tento film když se nepodíváte tak je to zločin.
Nespoutaný Django (2012)
Osm hrozných (2015)
U tohoto filmu jsem očekával a doufal jsem, že dostanu stejnou, nebo i větší dávku zábavy jako u Nespoutaný Django. Sice byl protáhlý a dlouhý začátek, ale to co si pro nás nachystal Quentin Tarantino poté mě opravdu nezklamalo a proto je tento snímek jeden z mých oblíbených.