Recenze (65)
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Neuvěřitelně pitomé a stupidní, ale i tak jsem se nasmál, jak už dlouho ne.
Před úsvitem (1995)
Tenhle film se vryl hluboko do mého srdce a myslím, že už tam navždy zůstane.
Ropáci (1988) (studentský film)
Takhle já si představuji ekologickou agitku.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Velké zlepšní oproti trojce, dokonce i zápletka se mi líbila, ale pouhé dva vydařené vtipné momenty těch 90min neutáhnou. Ale i tak perníček coby gladiátor a zlobr-Morfeus mne rozsekali. 67%
Tajemství (2006)
Od čtrnácti jsem usilovně myslel na sex. Vysílal jsem myšlenky všemi směry a to velmi intenzivně. Jakto, že se dostavil až po několika letech??? Ale teď vážně, fakt, že pozitivní myšlení zlepší náš život, je zaobalen do tupého hodinu a půl travajícího pseudodokumentárního obalu a člověk si připadá, jako by poslouchal zaseknutou LP desku. 69%??? Nechápu. 1* za to, že jsem se vydatně nasmál.
Bill Bailey: Tinselworm (2008) (pořad)
Geniální Bill Bailey a jeho další komediální gig (chvílemi hraničící až se surrealismem) jenom dokazuje, jak dobře se dá spojit umění a humor. K dokonalosti mi chybělo jenom jedno - nějaký kulervoucí ftip, který by mne opravdu rozesmál až k slzám. Inovačně zajímavější než Part Troll, po stránce humoru slabší.
Plán 9 (1959)
nevydržel jsem...
Robin Hood (2010)
Robin Hood se přičiní o betaverzi Magny Charty Libertatum. Sherwood střeží děti s maskou jak z béčkového hororu. Dokonce ani krásná Marion coby selka nezachrání tak špatný scénář. Závěrečnou bitvu musel Ridley vymyslet, když naprosto zhulený sledoval Zachraňte Vojína Ryana, vlastně jsem nevěděl mám-li se smát či plakat. R.I.P Nottingham
Zítra se bude tančit všude (1952)
Komedie - přesně to sedí. Ve chvíli, kdy během tance mladí svazáci porazili kapitalistické monstrum s obrázkem atomovky ve předu jsem propadl tak mocnému záchvatu smíchu, že nemohu dát než 5 hvězd. Ten optimizmus. To nadšení pro věc! No uznejte, soudruzi, že tohle se dnes už nevidí...:-D
Gran Torino (2008)
Opravdu má tento účelově natočený snímek na to, aby byl v Top 20???