Poslední recenze (50)
Před půlnocí (2006) (pořad)
zajímavý hosté, zajímavé informace, prostě u toho neusnu
Harry Brown (2009)
Na začátku to trochu vázne, ale pak je to napětí až do konce, pro mě hodně povedený film 89%.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Pro mě jdnoznačne nejlepší animovaná série, všem dílům 100%.