Oblíbené filmy (7)
Americké psycho (2000)
Love (2015)
Bolo tam toho viac, vždy tam je toho viac. Nie iba láska samotná. A to doslova, minimálne v tomto prípade. Po štvornásobnom vzhliadnutí, čoraz viac obdivujem prácu Gaspara Noe-ho a tento jeho skvost. "Love is strange.", a tento film taktiež a preto verím, že "this strangeness will never end."
Ježíši, ty víš (2003)
Memento (2000)
Blok 99 (2017)
Noční zvířata (2016)
Barbie (2023)
Pretoze to nebola len dobre nafuknuta marketingova bublina ale dobre spracovany film s myslienkou. A preto: ''Hi Barbie'' :)