Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Môj obľúbený filmový hrdina vo filme, kde nájdete všetko. Dokonalé od začiatku až po koniec.
Kmotr (1972)
Film, ktorý stále ovplyvňuje generácie, určite vrchol kariéry Coppolu. Nechcete aby skončíl.
Stud (2011)
Precízne natočená dráma so skvelým Michalom, ďalšie víťazstvo pre dvojicu McQueen a Fassbender.
Gauneři (1992)
Môj Tarantino číslo 1.
Zjizvená tvář (1983)
Z ničoho až na vrchol, a následne pád. Stručne vystihuje cestu za lepším životom Tonyho.
Nelítostný souboj (1995)
Splnenie snu Al vs De Niro, Mann natočil jeden z najlepších akčných filmov! Ak ste fanúšikom akčných filmov, tak Heat je povinnosťou.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Ford a Connery, vrchol dobrodružnych filmov, tiež odporúčam pozrieť The Goonies (1986)
Absolvent (1967)
Príjemný film, ktorý je povinnosťou každého filmového fanúšika.
Čínská čtvrť (1974)
Parádne natočené. Nicholsonovi sadne táto rola, film sa opiera o kvalitný scénar. Tento film mám osobne veľmi rád, pokladám ho za jeden z najlepších filmov od Polanskeho. Činsku štvrt si nikdy nenechám ujsť.
Volný den Ferrise Buellera (1986)
Dokonalá zábava a nezabudnuteľné Ferrari 250 Spyder.