Recenze (28)
Krásky z Dubaje (2021)
Plytký film so slabou zápletkou, ktorý, napriek správnemu úmyslu, svojím rasistickým podtónom absolútne znegoval to, čo mohol divákom priniesť. Kultúrne rozdiely, ktoré boli vo filme medzi Polkami a Arabmi, boli vo filme prítomné preto, aby film diváka zaujal a pohoršil. Jedna hviezdička za pokus o morálne ponaučenie a snahu o poukázanie na citlivú tému, ktorá však bola nesprávne odprezentovaná
Valan (2019)
Príjemné maďarské krimi prekvapenie, ktoré som našiel na HBO GO.
Děti nosí Santa Claus (1999)
Skvelé prekvapenie na Vianočné sviatky. Oplatí sa vidieť.
Volný den Ferrise Buellera (1986)
Dokonalá zábava a nezabudnuteľné Ferrari 250 Spyder.
Divoká dámská jízda (2017)
Nerozumiem tým hodnoteniam na rottentomatoes, asi sme videli rozdielny film.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Warner bros ma naozaj odvahu dať 120 milionov na takúto nefungujúci scenaristickú blbosť. Naozaj som sa snažil, ale tento film je úplna katastrofa, klišé momentky v každej druhej scéne. Videné v kine, ale ani to nezmení hodnostenie tohto filmu. Butler súrne potrebuje poriadny hit !
Padesát odstínů temnoty (2017)
Ide o zlý film, to je všetko čo potrebujete vedieť radšej pozrite: Elle, Komorná...
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Diesel a jeho snaha o ďalšiu sériu fast furious. Táto partička nebola nič moc, ale ak máte radí Donnieho ma tam zopár dobrých scén, Vin mi prišiel trápny, zaujíma ako dopadne fast 8.
Lovec: Zimní válka (2016)
Hnať sa nutne za pokračovaním (peniazmi) sa nevypláca. Bohužiaľ tomu nepomohlo, ani hviezdne ženské obsadenie.
Švýcarák (2016)
Na mňa až príliš artové, ale originalita je za rovných desať. Chcelo to určite odvahu prísť s takýmto námetom.