Oblíbené filmy (10)
Predátor (1987)
Ta atmosféra tiché džungle, to napětí, ta hudba a do toho ta banda v čele s Arnoldem, to nemá chybu. A potom je tady ještě někdo, někdo, kdo nikoho nemá rád, Predátor. Ta maska je proste super.
Velký flám (1966)
Když se řekne Velký flám, tak musí každého napadnout jména Louis de Funés a Bourvil. Ti dva společně jsou sehraná dvojka a skvěle se doplňují. Anglické letce, si do parády vzalo to nejlepší duo. Velký flám zachycuje Louise a Bourvila ve skvělé kondici. Miluju tento film.
Tetovaný (1968)
Podle mého nemá tento film chybu. Louis tam řádí a Jean Gabin tak, jak ho neznáme. Skvělé vystoupení obou herců a klasický humor senzačního Louise:) a sedí mi i prostředí venkovského sídla,)
Rocky (1976)
K tomuto snímku nemám pomalu slov, ale pokusím se nějaká najít. Hlavně je to emotivní, ať si říká kdo chce, co chce, je to klasika. Sly je super a dostal opravdu pár ran, aby to vypadalo tak, jak to vypadá. Musím přiznat, že mám rád celou sérii. Všech šest dílů. Má to děj, který se opírá o Rockyho postavu, která je pilířem celého boxerského představení.
Pošetilost mocných (1971)
Fufu v plné zbroji s egem až na půdu. Na Řád zlatého rouna bych mu radši nesahal.
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Na samotě u lesa (1976)
Ještě, že takové filmy máme.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Možná kapku jiný Tarantino, ale vůbec ne špatný. A trio Margot, Brad a Leo, tak to šlape jako hodinky.
Titanic (1997)
Když byl Titanic v kině, tak jsem seděl na schodech, protože byl sál úplně narvanej a byl to super zážitek, ten film měl sílu. Co chci říct je to, že tento film i po těch letech na té síle vůbec nic neztratil.
Notting Hill (1999)
Srdcová záležitost. Hugh a Julia se skvěle doplňují a příběh provází plno povedených postav.