Poslední recenze (516)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Z Nostalgie
Moonfall (2022)
Za mě to zas taková katastrofa není , ano Emerich tu opakuje to samí co předchozích filmech , ale vzhledem tomu že mám rád katastrofáky ,tak mi ani nevadí. Co mi ale vadilo bylo , že se Roland spíše věnoval Měsíci a jeho záhadě ,než destrukčním účinkám na Zemi. Ano pár zajímavých destrukcí se tu najde , ale bylo jich málo. Nevím asi sem očekával aspoň poloviční 2012 , ale smůla. Ale i tak sem se nenudil, a kino sem si užil.
Rychle a zběsile 9 (2021)
- Tak frančízu Rychle a Zběsile mám rád, miluju tu její přepálenou ale zábavnou akci. Ale to co předvedli v devítce mě hodně zklamalo. Vin Diesel se celej film tváří nasraně a bere všechno moc vážně , návrat Hana byl nezajímavej a ta akce byla i na můj vkus až moc absurdní , skoro až nudná. Rozhodně tu chybí Dwayne a Statham a jejich odlehčenost. Sečteno ,podtrženo , za mě nejhorší díl série a snad u posledních dvou dílů nepojedou ve stejných kolejí.