Deníček (7)
Co jsem viděl v roce 2023
Nejsilnější prožitky
Srdcovky
Physical: 100 (pořad)
Bílý lotos – série 1 (seriál)
Ďáblův plán (pořad)
Kocour v botách: Poslední přání
Já, já a zase já (seriál)
Daybreak (seriál)
Bizár
Zklamání
Top scéna
Kocour v botách: Poslední přání —
Co jsem viděl v roce 2022
Nejsilnější prožitky
Love, Death & Robots - Děsivá výprava
Srdcovky
Cobra Kai (seriál)
Clark (seriál)
Bizár
Zklamání
Top scéna
Cobra Kai (seriál) —
Co jsem viděl v roce 2021
Nejsilnější prožitky
Homeland (seriál)
Srdcovky
Sexuální výchova (seriál)
What If...? (seriál)
Berlínští psi (seriál)
Squid Game (seriál)
Invincible (seriál)
Bizár
Zklamání
Top scéna
Invincible (seriál) —
Co jsem viděl v roce 2020
Nejsilnější prožitky
Dámský gambit (seriál)
Srdcovky
Kengan Ashura (seriál)
Dr. Stone (seriál)
Re: Zero (seriál)
Bizár
Zklamání
Top scéna
Co jsem viděl v roce 2019
Nejsilnější prožitky
Černobyl (seriál)
Srdcovky
Hunter x Hunter (seriál)
Boku no Hero Academia (seriál)
Spider-Man: Into the Spider-Verse
MOST! (seriál)
Bizár
Zklamání
Muži v černém: Globální hrozba
Top scéna
Hunter x Hunter (seriál) —
Co jsem viděl v roce 2018
Nejsilnější prožitky
Breaking Bad (seriál)
Dexter (seriál)
Srdcovky
Dabing street (seriál)
Bizár
One Punch Man (sériál)
Zklamání
Top scéna
Co jsem viděl v roce 2017
Nejsilnější prožitky
Srdcovky
Naruto: Šippúden (seriál)
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2.
Průměrňákovi (seriál)
Bizár
Zklamání
Top scéna
Naruto: Šippúden (seriál) —