Recenze (821)
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Bizár, daleko za čarou stupidity, naštěstí naprosto vědomě, takže to místy bylo i dost ftipný.
Případ Asunta (2024) (seriál)
Skutečný příběh o lidské nelidskosti, ovšem zpracovaný jako telenovela, takže spousta vaty a zbytečných scén. A ta paní, co dabovala matku, by měla začít dělat něco užitečnějšího, z čeho lidem nebude praskat hlava.
Ripley (2024) (seriál)
Nebudu to hodnotit hvězdami, protože ač jsem ochotna uznat, že po filmařské stránce je to mistrovské dílo, pro mě je to natolik pomalé, že nemám chuť ani výdrž to sledovat.
Ženy a život (2022)
Další nová česká komedie. Opět otřesné. Vzdávám to po půlhodině.
Navalny (2022)
Je mi úplně jedno, jestli mi někdo bude vyčítat, že jsem se nechala zmasírovat propagandou, protože ten někdo je zas úspěšně zasáhnut jinou. Dobro a zlo existuje. A já si vybírám, že pro mě je Alexej Navalnyj hrdina. Kdyby to byl jen takový tiktokový kašpárek a narcis, tak by se do Ruska nikdy nevrátil.
Němá tajemství (2023)
Vynikající scénář a vše skvěle zahráno. Jednání všech postav se dalo pochopit. Ač to bylo šíleně smutné, vůbec to nebyla jen depka. Skončilo to velkou nadějí, že jsou lidi schopni se na něčem dobrém domluvit. Že nad zákony a suchou řečí paragrafů je ješte něco víc, co má právo rozhodovat - srdce a rozum; musí ovšem být nutně ve shodě.
Sobík (2024) (seriál)
Je to velice zvláštní a jiné. Dost často to chcete vypnout a utéct od toho, ale pak se zase vrátíte. Tedy aspoň já.
Antracit (2024) (seriál)
Mělo to spád, spoustu zvratů, přijatelné vysvětlení a bylo to napínavé, co víc si v tomto žánru přát.
Daaaaaalí! (2023)
Jedna hvězda za prvních deset minut - nekonečný příchod na hotelový pokoj vypadal slibně bizarně. Co se dělo pak, bylo pro mě už nestravitelné a naprosto nepřijatelné. Že to nebylo chytré, ftipné ani nápadité, vem čert, ale ono to bylo vůči Dalímu celou dobu vyloženě zlé - a to se odpustit nedá.
Tancuj Matyldo (2023)
Po "Přišla v noci", filmu, který opravdu nesnáším, je tohle balzám na duši. Silný a opravdový scénář, uvěřitelné dialogy. Skvělý výkon Karla Rodena a Reginy Rázlové. Lva za nejlepší herečku měla rozhodně dostat ona a ne ta děsivá osoba, která ho dostala jen a pouze za ztvárnění svého osobního šílenství (což mnohým docvaklo bohužel až při předávání).