Oblíbené seriály (10)
Pán času (2005)
Překvapuje mě, že jsem na tento seriál narazila až tak pozdě. Na chuť mimozemšťanům a cestování časem jsem přišla už u Stopařova průvodce po Galaxii a sledováním DW se toto nadšení jen utvrdilo. Všichni Doktoři jsou úžasní (momentálně u mě vede ten aktuální - dvanáctý). Někteří společníci mi moc nepadli do oka (konkrétně třeba Rose - ta mi postupně přestala být sympatická). Za nejlepší padouchy bych za sebe asi vybrala Daleky, ale Plačící andělé a Ticha také nebyli špatní... ...O čem jsem to mluvila?
Sherlock (2010)
Můj úvod k seriálům v produkci BBC. Výborné zápletky, skvělé obsazení i postavy, nejhorší je dlouhé čekání na další sérii a také (zjevně Moffatovy oblíbené) cliffhangery. Moc se mi líbí i míhající se nápisy a obrazy ve chvílích, kdy Sherlock dedukuje, a příjemně mě překvapila i ČT s překlady všech těch textů...
Želvy Ninja (2012)
V dětství jsem se nedostala ani k původnímu seriálu, ani k tomu z roku 2003, takže tohle pro mě byla naprostá novinka, která mě ovšem hned od začátku nadchla. Děj, obsazení (jé, Raph je Sam z Pána Prstenů! A Trhač je Maurice z Tučňáků z Madagaskaru! A to ani nemluvím o svém oblíbenci Robu Paulsenovi...), postavy... Ale už by měli něco udělat s tím zatraceným milostným trojúhelníkem... (ups, spoiler!) Je to sice zajímavý nápad, ale už se to táhne dost dlouho... Jinak je to super a potěší i spousta narážek na jiné filmy a seriály.
Animáci (1993)
Přiznám se, že ještě před rokem jsem o tomhle seriálu neměla ani tušení. Teď umím Nations of the World zpaměti a s mladšími sourozenci se zdravíme slovy "Hello Nurse". Narazila jsem na ně při brouzdání filmografií Roba Paulsena (o kterém se nejspíš budu zmiňovat u každého filmu a seriálu, ve kterém účinkoval nebo účinkuje) a rozhodně toho nelituji. Je to naprosto úžasná ztřeštěnost (stejně jako pozdější spinoff Pinky and the Brain) se skvělým obsazením (a to mluvím o původním zněním, s českým dabingem jsem v podstatě neměla tu čest) a neuvěřitelnými nápady. Prostě... kdyby Animáky začala ČT znova vysílat, nikdo by mě od obrazovky neodtrhnul...
Neuvěřitelná dobrodružství Rudly a Koumáka (1995)
**"Pinky, are you pondering what I'm pondering?"*"I think so, Brain, but me and Pippi Longstocking... I mean, what would the children look like?"** Kdybych tenhle seriál viděla nejprve v češtině, asi by mě nijak zvlášť nezaujal, ale originální znění s Robem Paulsenem a Mauricem LaMarchem (kteří oba patří mezi mých deset nejoblíbenějších herců) mě naprosto uchvátilo už v Animácích. Nenapadá mě nic, co bych tomuto seriálu vytkla, snad jen to, že podle něj ještě nenatočili film. Snad na to ještě dojde, věřím, že s nezájmem diváků by problémy neměli... Nejlepší epizody: Brinky, Star Warners
Merlin (2008)
M*A*S*H (1972)
Maska (1995)
Jekyll (2007)
Filmy ani seriály podobného žánru obvykle nesleduji, ale po shlédnutí jiných seriálových počinů Stevena Moffata (Sherlock, Doctor Who) jsem neodolala a výsledek mě nadchl. Atmosféra celého seriálu, flashbacky, perfektní herecký výkon Jamese Nesbitta... Jediné, co mě mrzí, je poněkud otevřený konec a nepřítomnost další série.