Recenze (289)
Earth: Den na zázračné planetě (2017)
Zas a znova dochází při sledování dokumentů z produkce BBC Earth FIlms ke kontaktu s něčim hluboko uvnitř, s něčím, co nás přesahuje. Dává nám ochutnat nové pocity poukazující na malichernost a pošetilost neustálého lidského honění se za něčím. Než se jednou vesmírem letící modrá kulička otočí kolem své osy, stane se na ní nekonečno a jeden zázrak. Z filmařského hlediska jsem měl celkem dost často = skoro pořád hudu dokořán. Časosběry, slowmotiony a makra nabízejí obrazovou podívanou jako měla Alenka v říši divů. Hudba Alexe Heffese? Top. Film doslova pro celou rodinu.
Když kámen promluví (2010)
Je to magor. Pojdme byt vsichni magori a prozijeme stastny zivot.
Na hraně zítřka (2014)
Jen další z řady válečných filmů o záchranu světa před ivazí... Zase. Už jsem z toho fakt unavenej.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Učesané a staromódní ale naprosto funkční. Strhující tah příběhové linie koření etiketa gentlemanů v dokonale padnoucích oblecích. Parafráze na mentálně postižené vůdce planety skrze neomezený kapitál je úsměvně pravdivá. Explicitně stylizované momenty v doprovodu jedniček hitparád minulých dekád by byly rády fenomenální. Pro mne jsou. Pro vás? :)
Půlnoc v Paříži (2011)
Pro mě nejspíš nejslabší Allenovka, to ale nic nemění na mé přízni k tomuto tvůrci...
Lásky čas (2013)
V jednoduchosti tkví veliká síla. V tomhle případě spíš v obyčejnosti.
Vzkvétání (2011)
Sdělení!
CoMyJenVíme!? (2004)
100% jen za snahu probudit lidi na téhle planetě, jinak filmařsky to hraničí s jednim velkym trapasem.
Automatic for the People (2010) (studentský film)
Vynikající práce s herci! Film mě baví, ale mám pocit, že by z toho tématu šlo vyždímat víc.
Fatal Failure (2010) (studentský film)
Nápad a pointa Vejnara, kamera Košče s Drnkem, Kernův střih, Melínova hudba a samozřejmě Lukešův zvuk mě přiměli jednoznačně. A když za tím vším stojí produkčně Kadeřávková, není snad už co řešit.