Oblíbené filmy (8)
Hard Boiled (1992)
Somrák s brokárnou (2011)
Srbský film (2010)
Podivná barva slz tvého těla (2013)
Těžko se na film soustřeďuje, když vám hučí v klacku z toho fetiše :D nedostatek krve v mozku Vám znemožní soustředění a proto je potřeba to vidět znovu a znovu a znovu a znovu a klidně kurva milionkrát. A stejně si pokaždé nejdete detail, který při předchozích promítáních Vašim smyslům uniknul. Je to dokonalé dílo. Božské, nadpozemské, orgasmické, podmanivé, dráždivé a já nevím co ještě všechno.. mistrovské dílo! Klobouk dolu. :)
Visitor Q (2001)
Zeljonyj Slonik (1999)
Geniální. pornogrid má pravdu pravdoucí. Doplnil bych jen to, že vojenský kriminál je vždycky horší, než ten civilní... a o rusku to platí dvojnásob. Další z filmů, který pro mě padá do kategorie: Das beste aus besten. Světlanu bych moc chtěl do pelíšku a nějaký ten bajonet a hrtan už by se taky sehnal.
Okovy moci (1994)
Víc jsem se nezasmál ani u žhavých výstřelů :D zvláště doporučuji závěrečnou scénu, kde Michael vykropí cisternu z důvodů, které ví jen bůh :D megamazec, 100 % ponížení kinematografie!!!