Recenze (19)
Děsivé dědictví (2018)
Vtipné, len škoda, že to mal byť horor. Ale aspoň sa na konci objavila Spider-Woman.
Thelma (2017)
Film,ktorý sa snaži byť niečim viac,než je,ale nie je.Dievčina občas aj slzičkú vyroní,keď je k nej život taky zlý a ona je taká krehká a nevinná...len zabiť brata a otca jej problém nerobí,mala zlú náladu no.Snaha sa cení,nabudúce to bude určite lepšie.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Vidiet J.J.Abramsa ako rezisera v titulkoch bol trosku divny pocit,ale podstatne je,ze sa mu podarilo velmi dobre pokracovanie,aj ke to bola trosku prezuvana episoda IV ale to sa da odpustit.Hlavne je,ze som sa naozaj bavil a velmi sa tesim na episodu 8,len tak dalej Dzej Dzej,mas na to.
Na návštěvě (2015)
M. Night Shyamalan uz nataca komedie????
Noční směna (2014)
Povodne som mal v plane dat 3 ale koniec sa postaral o dve hviezdicky.Celkom obstojne lakacky a tod vse.Mlada,neskusena policajtka,ktora pobehuje 90 min hore dole po policajnej stanici a okolo nej sa deju dost divne veci,ale jej to ocividne az taky nevadi,kedze sa chova ze je to celkom ok.O com to cele malo vlastne byt???
Fantastická čtyřka (2015)
Ako pilot k serialu...no mozno,ale ako film???obrovske sklamanie,celu dobu som cakal na aspon priemerny komiks a nic...mozno o dva roky teda
Pod zemí (2014)
Pre menej narocneho divaka urcite za viac ako tri hviezdy...neurazi,ale ani nenadchne.
Napospas osudu (2014)
WTF???
Dárce (2014)
Celkom mile Sci-Fi...zahralo dobre na city,ale ved o tom vlastne ten film bol...
7500 (2014)
Neurazi,ale ani neprekvapi...cisty priemer